Spokojenost na prvním místě

Již několikrát jsem se setkal s webem, který vypadal příšerně. Nemusí vypadat příšerně vizuálně, ale třeba obsahem jednotlivých podstránek. Co by takový web měl určitě obsahovat a jak by měl vypadat?
1.       Přehlednost: Toto je jeden z nejdůležitějších bodů, které by měl úspěšný web splňovat. Může totiž být obsáhlý, jak chce, ale pokud uživatel musí strávit desítky minut hledáním. Proto doporučuji zavést na stránky jednoduché menu (nejlépe třeba rozbalovací), které uživatele jednoduše po stránce navede. Pokud máte hodně interaktivní stránku, hodí se občas třeba i nápovědy pomocí otazníčků.
ozubená kolečka ve slově
2.       Důležitý obsah:Pokud provozujete firemní web, hádám, že si na vaši stránku navštěvují uživatelé hlavně z toho důvodu, aby si o vás něco zjistili. Proto je určitě důležité myslet na to, aby web dokázal odpovědět na co nejvíce uživatelských otázek. Mohlo by to být:
a.       Otevírací doba:otevírací doba se hodí třeba pokud máte nějakou kamennou prodejnu. To ale ovšem není jediné využití. Můžete tam samozřejmě zmínit provozní dobu podpory.
b.      Adresa:uživatel by určitě ocenil, kdyby na vašich stránkách byla i adresa a třeba obrázek prodejny. Pokud se nachází ve větším městě, hodila by se mu informace, jak se k vám nejlépe dostane městskou dopravou. Třeba zastávku metra, autobusu a podobně.
slova k seu
c.       O vás:určitě by bylo fajn, kdyby měl uživatel nějakou informaci, co vlastně vaše firma je. S takovou informací dokáže určitě návštěvník dobře pracovat a porovnat tak s vámi konkurenční služby.
3.       SEO:nedílnou součástí úspěšného webu je určitě SEO, které dokáže vašemu webu dost pomoci. Zajišťuje totiž lepší viditelnost vašich stránek při vyhledávání a dokáží se tak i zobrazit třeba nad konkurenčními stránkami. Investice do SEO se určitě v dnešní době vyplatí a nemálo stránkám se investice do této služby vrátila v nových zákaznících.